10 בנובמבר 2013

ממזכירה מהבית לסמנכ"לית בכירה – חיים של Talent

לעין מגייסת נדרשות דקות ספורות בשיחה עם אדם זר כדי לראות האם בפניו עומד Talent. רויטל צדה את עיניי לפני כמה חודשים, הבטחתי לעצמי שאתפוס אותה לשיחה כדי להבין מה התרחש שם במעבר שלה לתחום עיסוק החדש. היא סקרנה אותי באנרגיות, בביטחון עצמי ונוכחות איתנה מול כל הקשיים, בחירה הפוכה היתה מובנת לחלוטין, לבחור בחינוך אחרי סמנכ"לות – יותר מפתיעה.

השבוע הגעתי לפגוש את רויטל, היא סיימה לספור ראשי ילדים למול כניסה לצהרון. הם יצאו מאושרים והיא קורנת, אחרי שעות ארוכות עם עשרות של ילדים בגילאי  5-6(!). אנחנו מתיישבות ליד שולחן ילדים בכיסאות קטנטנים, רואים שכאן היא מרגישה בנוח.

היא בשלהי שנות השלושים, נשואה ואמא לילדים, בעברה מנהלת בכירה ברשת המונה מספר סניפים. כל תפקיד שלה הוא סיפור הצלחה מטאורי, כמו להתחיל כמזכירה במשרה חלקית מהבית ולהגיע לניהול בכיר ברשת. פוטנציאל אמתי לא ניתן להסתיר בקלות. לפני כמה שנים אחרי לא מעט התלבטויות החליטה סוף סוף לעשות הסבה מקצועית ולפנות לתחום קרוב לליבה מאז ומתמיד – חינוך ילדים. 

משבר גיל הארבעים? אפילו לא קרוב. כל בוקר היא נכנסת לגן ומתנתקת ממציאות "אני חייה בבועה וטוב לי, יש כאן קושי ונכונות להתמודד ועם כל מה שנדרש מגננת".

לפני כמה חודשים למרות הניסיון המועט בתחום נבחרה לנהל גן וגברה על מועמדים אחרים למשרה. נראה כי נעשתה בחירה נכונה. ילדה פרטית אחת והורים בגינה, מעידים על בחירה טובה שנעשתה.
אני שואלת איך נראים חייה אחרי שינוי, שואלת ויודעת קצת את התשובה "השלמה, סגירת מעגל, אני במקום הנכון".

בחרתי לשוחח עם רויטל כי בעיני היא Talent, בתחום שלה, בכל מה שעסקה, לכן הצליחה ותצליח שוב. כי Talent הוא מועמד מוכשר, עם פוטנציאל, אוהב את עבודתו ומנוהל בצורה יציבה ונעימה בחברה. ידוע גם כי Talent הוא אדם עסוק שנהנה מפרי עבדותו, חיפוש עבודה לא מככב בין עיסוקיו במהלך יומו.

חיפוש עבודה הוא תחום אכזר, שואב כוחות ומבטל לא מעט חלומות של מועמדים מוכשרים. רויטל רואיה להערכה ומשמשת דוגמה מצוינת שחיים אחרי שמפסיקים להחתים שעון ומתחילים לעבוד נראים טוב, הרבה, הרבה יותר טוב.

מעסיקה של רויטל יודע שהוא מחזיק ב Talent, שישמור ויטפח אותה עוד לפחות כמה שנים, עד שעולל פרטי נוסף יגיע למערכת של חינוך חובה. הלוואי J.

נילי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה