19 בנובמבר 2013

Tomigo במדד הכוכבים (!) של נילי חייקין


כל מנהלת גיוס מכירה את הריטואל של ישיבות סטטוס כ"א והמצאת הסברים למה שוב לא גיוס מתכנת Java/Web/IOS/Ruby (הקיפי בעיגול את כולם או מחקי את המיותר), לספור ולעדכן לכמה חברות השמה המשרה נפתחה, לפני כמה זמן ולמה המשרה טרם אויישה. מי שלא ישב בישיבות אלו, לא יבין תסכול מהו.

במידה וניסית את המודל של השמה, ואם את עדיין מפעילה מבצעי "חבר מביא חבר" באופן ידני ומעדכנת כל תהליך באקסל, בדיוק בשבילך חברת Tomigo פיתחה פלטפורמה לגיוס מעומדים בתוכניות "חבר מביא חבר", בנוסף לתהליך מוכר שמלווה את תהליכי הגיוס לארגון מאז ומעולם, מתווספת המדידה האפקטיבית, כתיבת חוות דעת על ידי העובד וקבלת כל הנתונים באופן גרפי לידי הארגון.

נפגשתי עם גל אגא (סמנכ"ל לקוחות) של Tomigo, דיברנו וניתחנו את החיבור בין עולם התוכן, שיווק דיגיטלי והממשק המתבקש לעולם הגיוס של היום. כשחושבים על טכנולוגיה חושבים קדימה, על יעילות והנגשה, וחוויה של כל צד שבא במגע עם הפלטפורמה. התרשמתי שזה מה שמנחה את Tomigo

גל סיפר על המערכת ו
בנוסף לכל האוטומציה של גיוס באמצעות "חבר מביא חבר", אני ממליצה לנטר מקורות גיוס אפקטיביים ומותאמים לארגון שלך, על ידי שימוש של העובד בפלטפורמה של Tomigo.
איך? כשעובד משתף את המשרה בכל הקבוצות בלינקדאין ופייסבוק ובניהם הוא משתף בקבוצה סודית שטרם הכרת, עם קבלת קורות חיים מומלץ לנתח את המקור גיוס ובמידה והוא אפקטיבי, לצרף למאגר פרסום משרות ו
headhunting  עתידי. 
במקורות הגיוס כמו בשופינג. אין קיצורי דרך, חייבים לקטת רגליים בהרבה קבוצות ואתרים כדי לגבש רשימה עדכנית וממוקדת לפי צרכים ייעודיים וטכנולוגיים לארגון.  

בימים אלו הושקה אפליקציה מותאמת לגיוס באמצעות Mobile. להפצה של משרות למקורות גיוס באמצעות Mobile וגם הגשת קורות חיים תהיה באמצעות Mobile. שמעתי גם מילים "חמות" מהולות בחשיבה חדשנית וטכנולוגית לגבי תהליכים אסטרטגיים כמו קהילות, שיווק ומיתוג, Talent ומה כל מה שבניהם. נחכה ונראה...


Candidate Experience (CEX)
אפשרות להגיש קורות חיים דרך חבר שעובד בארגון יחד עם קבלת מידע רלוונטי על הארגון, משפר משמעותית את חווית משתמש הקצה – קרי המועמד.
פרסום של משרה יתפוס את עינו של מועמד ברשתות החברתיות, בפייסבוק, לינקדאין, טוויטר, קהילות, פורומים וכל מקום במעגלים קרובים ורחוקים שלו. מעומד אשר יבחר להגיע למשרות רלוונטיות בארגון דרך הפלטפורמה יגדיל את סיכוי להגיע לראיון ואף לקצר את החיפוש לתהליך ממוקד ויעיל.

Recruitment Usability (RUS)
ארגון חדש המצטרף למעגל לקוחות של Tomigo, מקבל ייעוץ ועזרה בהשקה הראשונית ורתימת העובדים לתהליך בתוך הארגון. כמו כן, יש מערך ניהול ידע שמועבר בשימוש בפלטפורמה בין לקוחות על מנת למקסם חשיפה ולהזרים קהל יעד רלוונטי ומתורגט לארגון.

Network Meet Up (NMU)
מתקיים כאן במקום, מפגש בלתי אמצעי בין מועמד לבין מעסיק, Tomigo הציגו לא פעם בכנסים ואירועים, יעילות בשימוש בפלטפורמה ועליה משמעותית בגיוס עצמאי בארגון, תוך הקטנת הוצאות לספקים כמו חברות השמה ולוחות דרושים

לסיכום מילה אחת על שימור עובדים:

על פי תדירות השימוש של העובד בפלטפורמה של Tomigo או רתיעה מפרסום משרות ניתן להניח ואף לבדוק בסקרים פנימיים, מי מהעובדים מזהה עצמו עם מיתוג מעסיק ובוחר לשווק את המשרות החוצה ומי מתנדנד לכיוון המתחרים. מידע וניטור פעילות העובדים תמפה עבור הארגון את מקורות הגיוס האפקטיביים, תקצר ותוזיל עלויות גיוס ותאפשר לכל מועמד באשר הוא למצוא חבר של חבר ולזכות בסיכוי אמיתי להגיש מועמדות למשרה.


נילי חייקין

*בלינק מוסברת שיטת מדידה לפי כוכבים. 


נ.ב. רוצים לדעת איפה Talent שלכם נמצא? לבנות תשתית מקורות גיוס ולחסוך בעלויות הגיוס?   ניתן למצוא אותי כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה