13 באוגוסט 2011

שלום לך,

מזה תקופה אני עוסקת בתחום הגיוס והד האנטינג, עוד קודם בתחום השיווק ברשתות החברתיות, נטוורק וניראות באינטרנט.

לאחרונה התחלתי בתהליך ליווי מועמדים בשלבי חיפוש עבודה, הן בשלבים אקטיביים והן בשלבים פסיביים. נוכחתי לדעת שמועמדים אשר עושים פנויות יזומות ודרך כלים אינטרנטיים, לרבות LinkedIn מקצרים ומייעלים את תהליך חיפוש העבודה.

קראת עד כה - אשמח להזמין אותך לקפה ועוגה + הדרכה ממוקדת בנבכי עולם המדיה בכלל ולינקדאין בפרט. זו הזדמנות פז לפתוח כרטיס אם טרם עשית זאת.

ההדרכה תתמקד בהכרות עם הרשת, יכולות חיפוש, הגעה למנהלים מגייסים, הרחבת נטוורק עסקי לטווח ארוך, כן גם לגיוס לקוחות ומועמדים.

חוג בית יתקיים במתכונת מצומצמת של 3-5 אנשים מה שיאפשר לנו לתרגל, לענות על שאלות ולחלוק באנשי מפתח שיכולים לקדם אותך בחיפוש הממוקד.

למה כדאי להגיע לסדנה?
רוב המועמדים שיתמודדו על תפקיד שמעניין אותך יחפשו את העבודה הבאה בלוחות דרושים באינטרנט, משמע כולם יגעו מאותו מאגר ולשולחנה / תייבת המייל של אותה מגייסת.

אחשוף בפניך דרכי קיצור יעילות, להגעה למשרות שלא בהכרח מתפרסמות בלוחות הדרושים, וגם איך ליצור קשר ישירות עם מנהלים המקצועיים, לעקוף תחרות ולאפשר לך להציג את הערך המוסף והפוטנציאל שלך, בלי רעשי רקע! בלי עומס מועמדים! בערוץ ישיר מול הגורם שמחליט!

הצגה עצמית דרך האינטרנט בכלל ודרך רשתות חברתית שונה, אעזור לך להכיר את סגנון דיבור, סוגי פניה, דרכי פניה ולעשות תיאום ציפיות לפני תחילת הפצת קורות חיים.
חוג בית יכלול עוד 3-5 אנשים חוץ ממך וזו הזדמנות להרחיב את הנטוורק, לקבל טיפים, לשתף ולהתשמש בקשרים שנוצרו בעתיד הקרוב או הרחוק.

כמי שאוהבת את עבודתה ועושה גיוס מבחירה, זו תהיה ההדזמנות שלי לגלות לך את סודות המקצוע, להדריך ולאפשר לך למצוא את המשרה הבאה שלך !!
חבל על כל יום שעובר, משק בתנופה ומעסיקים רבים מחפשים מעומדים איכותיים לתפקידים מקצועיים ואף בכירים. חיפוש יזום הפך ללגיטימי ויעיל.

המפגשים יערכו באזור המרכז בעלות אטרקטיבית על קפה ועוגה.

(במידה והינך מרוצה במקום עבודתך - יש לך חברים ומכרים של שישמחו לקבל את המייל הנ"ל?
אודה על העברת פרטי מייל ומבטיחה יחס אישי!).

שלך,
נילי חייקין
052-5875577
nilidh@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה