6 ביוני 2010

הילדה שצעקה זאב זאב

חברים יקרים,



חודש לאחר תחילת עבודה חדשה, אני מרגישה חובה נעימה לשתף אותכם על סיומו של תהליך חיפוש העבודה.
לפני שנה וקצת שמתי לי למטרה למצוא עבודה חדשה עם דגש על שיפור תנאים, חשיפה לתחומי ידע חדשים ושדרוג כללי. הדרך היתה סבוכה ומפותלת שכללה התפטרות, מציאת עבודה חדשה שלא עמדה בתנאי סף, התפטרות נוספת וחיפוש ארוך נוסף שהניב תוצאה מרשימה.
במבט לאחור הייתי עושה את כל הדרך מהתחלה בידיעה ברורה שהדרך אינה קלה וחלקה.

חברת יוניטסק מתמחה בפיתוח ויישמום מערכות ERP מבית אורקל ומובילה תהליך הטמעה בחברות פרמצבטיות. לקוח דגל של החברה -Teva ERP Global לטובת טיפוח, שמירה והרחבת פעילות גויסתי לחברה. בהגדרה יבשה - מנהלת תיק לקוח טבע עולמי בתחום ERP.

התפקיד דורש לימוד מעמיק של תחום הERP העמקת הידע בארגונים גלובליים, יחסי אנוש והמון סובלנות על מנת להשיג תוצאות ויעדים שהוגדרו.

חשוב לציין כי פוסט זה לא בא להשויץ בהישג אישי אלא לומר לכל מי שלא בטוח וחושש לערער את הסטטוס קוו, קרי עבודה מתגמלת אך לא מעניינת, לנסות ולהשיג עבורו שדרוג ואתגר מקצועי - חשוב להעיז, להיכשל, לנסות שוב ולהצליח. זו הדרך שאני ממליצה עליה - זו דרך שעובדת באמת.

תודה למנכ"ל החברה שנתן לי הזדמנות וגרם להפסיק לשכנע את עצמי שאני מוכנה לקחת על עצמי אתגרים ולהתחיל להוכיח שיש מי שיעמוד מאחרי ההבטחות.

חודש אחרי וכמה הצלחות מינוריות נתנו לי אומץ לכתוב פוסט זה.

שלכם, נילי.













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה